Дилеми по прашањето дали работното и политехничкото воспитание претставуваат наставен предмет или принцип
Abstract
Еден од клучните проблеми на теоријата на работното иполитехничкото воспитание е прашањето за позицијата на ова воспитно подрачје во воспитно-образовниот прицес, т.е. прашањето за тоа дали работното и политехничкото воспитание е и може да се реализира преку посебен наставен предмет или тоа претставува наставен принцип кој се остварува во наставата од другите наставни предмети, а посебно од природната група на предмет и математиката, или пак претставува воспитен принцип кој треба да се остварува во целокупниот воспитно- образовен процес.
References
Zbornik (2002) «Škola bez neuspešnih učenika”, Filozofski fakultet, Pula, str.453 (Stojanović,A.Neke pretpostavke uspesnije nastave)
Holland, P. “ Beyound measure- neglected elements of Acountabillity in schools “University of Houston worldcatlibraries. www.org/wcpa/ow/149dc362d cc373cba19afeb4da09e526htm (Kostović,S. Kompetencije nastavnika za školu po meri učenika)
Попов, A.(2000) „Педагогика”, Неофит Рилски, Благоевград. стр.156-190
Стевановиќ, M.(2003) „Предшколска педагогија“, Андромеда, стр. 59
Brkik, M.(1985) “Teorija i praksa moralnog odgoja ucenika”, Veselin Maslesa, Sarajevo, str.15
Brkik, M.(1985) “Teorija i praksa moralnog odgoja ucenika”, Veselin Maslesa, Sarajevo, str.15
Димитров, Љ.(1998) „Теорија на воспитанието», Аскони – издат, Софија, стр. 244
Митровиќ, Д. (2001). „Савремени проблеми на естетског васпитања”, Завод за издавање уџбеника, Београд