КУЛТУРНИ ДИМЕНЗИИ НА МЕЃУНАРОДНАТА ДЕЛОВНА СРЕДИНА

  • Kostadinka Panova
  • Emilija Miteva-Kacarski
Keywords: културни ориентации, културна комплексност, меѓународен бизнис

Abstract

Културата може да се сфати како начин на живеење на луѓето и
како тие се однесуваат едни со други и нивната околина. Културата има
материјални и нематеријални манифестации. Материјалните и опипливи
манифестации го добиваат својот израз преку функционални објекти,
уметнички предмети, вештини, музика, литература. Нематеријалните
аспекти на културата се манифестираат преку системот на вредности што
луѓето го користат во контакт со околината. Јазикот, националната или
етничката припадност и религијата се основните компоненти на културата.
Токму, предмет на истражување во овој труд се културните димензии
на меѓународната деловна средина. Резултатите од истражувањето
укажуваат на тоа дека дека наведените димензии и скали на вредности на
одредени национални култури имаат директни импликации врз деловното
и организациското однесување.

Downloads

Download data is not yet available.

References

1. Dobrijević, G. (2017). Međunarodni menadžmen. Univerzitet Singidunum.
2. Ferraro, G. P. (1998). The cultural dimension of international business,
Prentice Hall Inc, New Jersey.
3. Hall, E. T., & Hall, M. R. (1987). Hidden Differences: Doing Business
with the Japanese. Anchor Press/Doubleday, New York.
4. Hofstede, G. (1980). Culture’s consequences: International differences in
work-related values, Sage.
5. Hofstede, G. (1981). Culture’s consequences: International differences in
work-related values, SAGE Publications.
6. Hofstede, G. (1984). Culture’s consequences: International differences in
work-related values (Vol. 5). sage.
7. Laurent, A. (1986). The cross-cultural puzzle of international human
resource management. Human resource management, 25(1).
8. Ronen, S., & Shenkar, O. (1985). Clustering countries on attitudinal
dimensions: A review and synthesis. Academy of management Review,
10(3).
9. Tromenaars, F., & Hampden-Turner, C. (1998). Riding the waves of
culture. The McGrawn-Hill Companies.
10. Usunier, J. C., Lee, J. A., & Lee, J. (2005). Marketing across cultures.
Pearson Education.
Published
2022-10-19
How to Cite
Panova, K., & Miteva-Kacarski, E. (2022). КУЛТУРНИ ДИМЕНЗИИ НА МЕЃУНАРОДНАТА ДЕЛОВНА СРЕДИНА. Yearbook - Faculty of Economics, 23(1), 23-41. Retrieved from https://js.ugd.edu.mk/index.php/YFE/article/view/5350

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>