Филмот како дополнително наставно средство во процесот на усвојување на немајчиниот јазик

  • Vesna Koceva

Abstract

Учениците покажуваат голем интерес во процесот на совладувањена странскиот јазик со помош на филмот како наставно средство. Некоинаставници сметаат дека гледањето филмови е пасивна активност и неможе да помогне во совладувањето на немајчиниот јазик. Но, новитедидактички теории потврдуваат дека многу е полесно да се научи нештоако чувствуваме задоволство во текот на учењето. Значи ние сме восостојба да научиме кога гледаме филм што ни се допаѓа. Филмот во очитена ученикот е многу„поприроден“ од вообичаените дијалози кои ги имаво учебниците по странски јазик. Филмот е корисен за учење на странскијазик, не затоа што е во мода или затоа што учениците очекуваат еден видна забава на часот, туку затоа што филмот ја поттикнува комуникацијата.По гледањето на некој филм, тешко е да се воздржиме од потребата да гисподелиме со другите нашите емоции, впечатоци, идеи и мислења, а когаимаме потреба да комуницираме тогаш неизбежно го користиме јазикот.

References

Baronia, L., Ghepardi, V. (1991). La pagina e lo Schermo. Libro e TV: antagonisti o alleati?. Firenze: La Nuova Italia.

Brumfit, C. (1983). Video Applications in Language Teaching. Oxford: Pergamon.

Convertini, T. (2006). Insegnare lingua con il cinema: una prospettiva alternativa. Прочитано на 14.08.2012. http://www.scribd.com/doc/48548931/Insegnare-lingua-con-il- cinema-Italica

Pettinari, P. (2001). Il film come libro di testo. È possibile insegnare l’italiano L2 guardando un film?. Прочитано на 14.08.2012. http://www.emt.it/archivio/Il%20film%20come%20libro%20di% 20testo.pdf

Puntil, D. (2002). L’utilizzo didattico del video nella classe di italiano L2. Прочитано на 14.08.2012.http://www.facli.unibo.it/NR/rdonlyres/ F784F0FD- A62D-488A-AEEA E46598826A92/16533/puntilvideo1. pdf

Toci, V. LIM nella didattica delle lingue straniere: come muovere i primipassi. Прочитано на 20.09.2012.http://www.sogisnc.it/siti/_uploaded/ liceocotta/userfil es/file/LIM/LIM-lingue-muovere-primi-passi.pdf

Zonari, A. (1997). Materiali video autentici nell’insegnamento della lingua seconda, in “SeLM”, XXXV, 4, 6-10.

Published
2013-10-24