Потреба од воведување на активности за обработка на инпут на часот по немајчин јазик

  • Vesna Koceva
  • Tatjana Ulanska

Abstract

И покрај долгогодишната интеракција со немајчиниотјазик, сепак, многу ученици не можат да се изразуваат како нативнитеговорители. Причината ја согледуваме во процесот на совладување нанемајчиниот јазик кога учениците се изложуваат на инпут од кој штообработуваат само мал дел. На часот по немајчин јазик учениците требада се подготват да го користат јазикот во реални животни ситуации, ане за потребите во училницата. Поради тоа сметаме дека е потребно дасе промени пристапот во поучувањето немајчин јазик, односно ние воулога на наставници да понудиме активности преку кои ќе се модифицираначинот на којшто учениците го перципираат и го обработуваат инпутотна кој се изложени, со цел да се зголеми интејкот кој го извлекуваат одинпутот.

References

Benati, A. G. and J. F. Lee. (2010): Processing Instruction and Discourse. London: Continuum.

Ellis, R. (1994): The study of second language acquisition.Oxford: Oxford University Press.

Farley A. (2005): Structured Input: Grammar Instruction for theAcquisition- Oriented Classroom. New York: McGraw-Hill.

Gass, S.M. (1997): Input, interaction, and the second language learner. Mahwah, NJ: Lawrence Elrbaum Associates.

Krashen, S.D. (1982): Principles and practice in second language acquisition. Oxford: Pergamon Press.

Krashen, S. (1985): The input hypothesis: Issues and implications. London: Longman.

Long, M.H. (1985): Input and second language acquisition theory. In S.M. Gass & C.Madden 8.VanPatten, B. (1996): Input processing and grammar instruction: Theory and research. Norwood, NJ: Ablex.

VanPatten, B. (2003): From input to output: A teacher’s guide to second language acquisition. New York: McGraw-Hill.

VanPatten, B. (2004): Processing Instruction, Theory, Research, and Commentary. Mahwah: Lawrence Erlbaum Associates, Inc., Publishers,.

Wong, W. (2005): Input Enhancement: From Theory and Research to the Classroom, New York: McGraw-Hill.

Published
2013-11-13

Most read articles by the same author(s)