Теориски пристапи во училишниот менаџмент
Abstract
Во литературата постојат многу дефиниции кои го определуваат поимот менаџмент. Сепак во сите нив менаџментот се дефинира како комплексен процес кој претпоставува остварување на функции (планирање, поттикнување, организирање и контролирање), заради достигнување на цели (крајни/ очекувани резултати) низ вклучување на човечки и други ресурси (луѓе, суровини, машини, методи, пари и пазари).References
Bill Miles, Analysis of Leadership Theories, септември, 2009 http:// works.bepress.com/cgi/viewcontent.cgi?article=1001&context=bill_miles
Bolman LG & D eal TE, (1997), Reframing Organizations: artistry, choice and leadership. San Fran cisco, CA: Jossey Ba ss.
Bush, Tony, (2003), Theories of educational leadership and management, 3 rd edition, London, Sage Publications Ltd, август, 2009 http://www. flipkart.com/theories-educational-leadership-management-tony
Greenfield, T. B. (1975). Theory about organizations: a new perspective and its implications for schools, во M. Hughes (Ed.) Administering Education: International Challenge, Athlone Press, London
Петковски, К., Алексова, М., (2004), Водење на динамично училиште – организација, приоритети, предизвици, достигнувања, БРО, Скопје
School leadership and administration, (2002), edited by: Allan, Walker and Clive, Dimmock, London, Routledge Falmer, август, 2009, http:// books.google.com/books
Tony Bush and Derek Glover, (2003), School Leadership: Concepts and Evidence, август, 2009 http://www.ncsl.org.uk/media-84d-76-schoolleadership- concepts-and-evidence-summary.pdf
Tony, Bush, (2007), Educational leadership and management: theory, policy, and practice, South African Journal of Education, Vol 27(3)391– 406, август, 2009, http://www.sajournalofeducation.co.za/index.php/ saje/article/view/107/29