АСОЦИЈАЛНОТО ОДНЕСУВАЊЕ НА УЧЕНИЦИТЕ ВО СОВРЕМЕНОТО УЧИЛИШТЕ

  • Ирена Митева Ангелова
  • Емилија Петрова Ѓорѓева
Keywords: асоцијално однесување, ученици, соовремено училиште

Abstract

Во современото образование не може доволно да се нагласи важноста на асоцијалното однесување на учениците. Тоа не се само вештини кои се развиваат во училиштето, туку и важни аспекти на нивниот севкупен развој и успешно вклучување во заедницата. Асоцијалното однесување на учениците ги вклучува нивните способности за разбирање и почитување на мислењата на другите, развивање соработка, управување со конфликти и градење позитивни односи со своите врсници и наставници. Во трудот, ќе истражиме зошто асоцијалното однесување е критично за успехот на учениците и како можеме да го подобриме во училишната средина. Нашиот фокус ќе биде на ризичните фактори кои потекнуваат од семејството и од училиштето.

Downloads

Download data is not yet available.

References

• Закон за семеството, член 2 и 3, „Сл весник на РМ", 153/20145
• Williams, J., Ayers, C., Van Dorn, R., & Arthur, M. (2004). Risk and protective factors in the development of delinquency and conduct disorder. In Risk and Resilience in Childhood: An Ecological Perspective, 2nd Edition (pp. 209 - 250). NASW Press.
• Usic, E. (2017): O dosadi: nacrt za moguću kritiku. Narodna umjetnost, 2017-12, Vol.54 (2), p.69-82
• Saljió, Z. (2017) Prevencija antisocijalnog ponasanja ucenika, Institut za vrsnjaka, Sk. vjesn. 63, 1-2 (2014)
• Duranovic, M. (2014): Riziono socijalno ponasanje adolescenta u konteksta vospitnim ustanovima, Univerzitet u Beogradu, Fakultet bezbednosti - Beograd
• Popović-Ćitić, B., Đurić, S., Lipovac, M. (2012). Upravljanje bezbednosnim rizicima u obrazovno-vaspitnim ustanovama. U B. Popović-Ćitić, S. Đurić, Ž. Kešetović (ur.), Bezbednosni rizici u obrazovno-vaspitnim ustanovama (str. 11-29). Beograd: Univerzitet u Beogradu – Fakultet bezbednosti.
• Ѓорѓева, П. Е. (2005): Современото училиште и моралното воспитание. Штип
Published
2024-11-07

Most read articles by the same author(s)