ПЕДАГОГИЈАТА - ВЧЕРА, ДЕНЕС, УТРЕ НИЗ ДИСКУРСОТ ИНТЕРПЕРСОНАЛНА ПЕДАГОШКА КОМУНИКАЦИЈА
Keywords:
современа педагогија, комуникација, интерперсонални односи.
Abstract
Во трудот се прави обид да се определи правецот и содржината на педагогијата за иднина низ дискусрот интерперсонална педагошка комуникација, бидејќи без познавање на минатото и разбирање на сегашноста не може да се планира иднината.. Ако се има во предвид фактот дека комуникацијата е основен белег на педагошкиот процес и негов составен елемент, тогаш сосема е јасно дека моделот на интерперсонална комуникација и видот на интеракциските односи го определуваат квалитетот на педагошкиот процес како и очекуваните резултати.
Downloads
Download data is not yet available.
References
• Bognar,L., Matijević,M.(2002). Didaktika. Zagreb: Školska knjiga
• Димитрова, Г. (1996). Педагогическото общуване при вьзпитателня процес, София: Веда Словена -ЖГ
• Jovanović, Z.(2005). Komunikacijska kultura. Vranje:Učiteljski fakultet,58]
• Мирасчиева, С. (2022).Педагошка комуникација.Штип: Универзитет „Гоце Делчев“
• Stevanović, M.(2003). Didaktika. Rijeka,Digital Point
• Tolić, M. (2009). Temeljni pojmovi suvremene medijske pedagogije, Život i škola, br. 22 (2/2009.), god. 55., 97-103.
• Димитрова, Г. (1996). Педагогическото общуване при вьзпитателня процес, София: Веда Словена -ЖГ
• Jovanović, Z.(2005). Komunikacijska kultura. Vranje:Učiteljski fakultet,58]
• Мирасчиева, С. (2022).Педагошка комуникација.Штип: Универзитет „Гоце Делчев“
• Stevanović, M.(2003). Didaktika. Rijeka,Digital Point
• Tolić, M. (2009). Temeljni pojmovi suvremene medijske pedagogije, Život i škola, br. 22 (2/2009.), god. 55., 97-103.