ТАМУ КАДЕ ШТО СЕ СРЕЌАВААТ ТРАДИЦИЈАТА И СЕГАШНОСТА
Abstract
Актуелно, комплексно и значајно по својата природа и суштина, односот меѓу традиционалното и сегашноста се среќава и во сферата на образованието во бројни сегменти, како во делот на содржини за поучување и учење, од аспект на односот меѓу учителот и ученикот, способностите и ликот на учителот, форми и начини на наставна работа. Од тие причини се определивме за прашањето на односот меѓу традицијата и сегашноста и местото каде се среќаваат. Во трудот правиме обид да внесеме една нова светлина на односот меѓу традицијата и сегашноста, да се расветлат некои аспекти на и така комплексното прашање, но не како непроучувани туку како прашања кои одамна се одговорени, прашања на кои одговорил Климент. Од тука, односот меѓу традицијата и сегашноста се проучува од перспектива на сегашноста, со упатства на нашиот учител Климент кои ги остави како слика на конгруентен учител.
Downloads
References
[2] Димовски, Ѓ., Ѓорески, Т., Најдески, К., Попоски, К., Размоски, М., Точкоски, В., Узуноски, Ѓ. (1966).Климент Охридски.Битола:Матична библиотека „Климент Охридски“
[3] Конески, Б., Поленаковиќ,Х., Спасов, А., Угринова,Р (редак.одбор). (1966).
Книга за Климент Охридски. Скопје: Кочо Рацин
[4] Мирасчиева,С. (2016). За односот меѓу учителот и ученикот - од Климента до денес, во Климентовото дело (зборник на трудови од меѓународна научна конференција),Штип: Универзитет „Гоце Делчев“ Штип,
Филолошки факултет, стр.77-83
[5] Тошиќ-Јакимовска, М. (2010). Свети Климент Охридски како основоположник на Охридската книжевна школа во „Св. Климент Охридски и Охридската духовна и книжевна школа“(Четврта научна средба). Скопје: НУБ„Св.Климент Охридски“,стр.51-60.