ОЦЕНУВАЊЕТО ВО ВОСПИТНО-ОБРАЗОВНИОТ ПРОЦЕС

  • Снежана Мирасчиева
Keywords: тековно оценување, оценка, предмет, цел, модели.

Abstract

Во трудот е покренато прашањето за оценување во воспитно-образовниот процес. Оценувањето е исто така сложен процес кој покрај својата развојна димензија суштински е комплексно прашање кое покренува лавина од размислувања за видот, објективноста, начинот на оценување, видот на оценката. Овде вниманието е фокусирано на формативното оценување или тековно, и предизвиците и модалитетите во кои се јавува.

Downloads

Download data is not yet available.

References

• Bakovljev, M.(1988). Didaktika., Beograd: Naučna knjiga,
• Vilotijević, M.(1992). Vrednovanje pedagoškog rada škole. Beograd: Naučna knjiga
• Gojkov, G.(2009). Dokimologija. Vršac: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača “Mihailo Palov“
• Grgin, T. (1994).Školska dokimologija. Jastrebarsko: Naklada Slap,
• Matijević, M. (2004): Ocjenjivanje u osnovnoj školi. Zagreb: Tipex,
• Prodanović, T.(1966). Međusobno ocenjivanje učenika kao dokimološki i didaktički problem, Beograd,Pedagogija, br. 2
• Rajston, Dž. R. (1966). Vrednovanje u savremenom obrazovanju, Beograd: Vuk Karadžić
• Попоски,К.(1996).Современи сфаќања за проверувањето и оценувањето на постигањата на учениците. Скопје:МИС
Published
2024-06-07

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>