МОТИВИРАНОСТ НА НАСТАВНИКОТ ЗА САМООБРАЗОВАНИЕ И ПРОФЕСИОНАЛЕН РАЗВОЈ

Authors

  • Емилија Петрова Ѓорѓева

Keywords:

наставник, мотивација, самообразование, професионален развој

Abstract

Во трудот се изнесени теориските разгледувања за мотивираноста на
наставникот за самообразување и професионален развој. Развојот на науката и техниката
ја условил потребата за осовременување на наставата, а самото тоа и професионалното
усовршување на наставникот. Самообразувањето како облик на образование и учење
на возрасните, во конкретниот случај возрасните наставници, е битен услов за
професионалниот развој на наставникот, со оглед на тоа дека знаењето стекнато со
формалното образование и стручното усовршување на наставникот не е доволно за да
се влезе во чекор со промените во науката. Кај наставникот треба да се формира свест
за опшественото значење на творештвото, да се изгради потреба за иновација и да се
мотивира да работи на професионално усовршување како полесно би можеле да внесат
иновации во својата воспитно образовна работа со цел да се модернизира наставата во
современото училиште..

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2020-11-04

Most read articles by the same author(s)