Семиотички аспект и системност на шпанскиот јазик како дел од наставниот процес
Abstract
Јазикот e средство за комуникација, кој се состоиод голем број знаци и сите тие на некој начин се поврзани меѓу себеформирајќи систем. Науката што се занимава со толкување на знацитеи нивните системи е семиотиката. Семиотичкиот аспект на јазикот какои системноста на јазикот се од голема важност и треба да им се обрнеповеќе внимание при реализирање на наставата во случајот наставата пошпанскиот јазик.Едно од клучните прашања, кое всушност е и предмет на овој труде како да ги „доближиме“ на учениците и на студентите овие две важникарактеристики на јазикот при изведувањето на наставата, со цел полеснои поефикасно совладување на јазикот. Во овој труд го разгледуваме знакоткако збор или дел од збор и нивното значење, како и сличности и разликипри нивната употреба во јазичниот систем, во јазикот како целина.References
Cobos, Rubén. A Dictionary of New Mexico and Southern Colorado Spanish. Santa Fe: Museum of New Mexico Press, 1983.
Marcel Danesi. Messages, signs, and meanings: A Basic Textbook in Semiotics and Communication Theor. Toronto: University of Toronto, Canadian Scholars’ Press Inc. 2004.
Paul Cobley, Litza Jansz. Semiótica para Principantes. United Kingdom: Icon Books Ltd., 1997.
Richard Barrutia; Armin Schwegler. Fonética y Fonologia Española. España: 2004
Cимеонова, Й. Преподавателят по чужд език. Комуникативна ориентация и комуникативност в обучението. София, 2000
Cимеонова, Й. Технология на урока, Чуждоезиково обучение, 2. София, 2010