Метод на случај
Abstract
Потребата за целосно и детално проучување на воспитно-образовните феномени ја условува примената на мноштво методи за нивно проучување и истражување. Токму во трудот се дава преглед на еден од релативно помладите методи за собирање на податоци-методот на случај (case study). Презентирани се податоци кои говорат за потеклото, карактеристиките, видовите на методот на случај, фазите, чекорите низ кои може да поминеедно истражување со примената на овој метод, како и значењето што го има овој метод во разбирањето и расветлувањето на појавите во нивниот природен реален контекст.
References
Cohen, L. and Manion, L.1994). Research methods in education (fourth edition). London: Routledge.
Cohen, L., Manion, L., and Morrison, K. (2001). Reshearch methods in education – 5th edition. London: Routledge/Falmer.
Мојаноски, Ц, (1998) Метoдологија на научноистражувачката работа, Штип: 2-ри Август принт
Suzić, N. (1995). Osobine nastavnika i odnos učenika prema nastavi. Banja Luka: Narodna i univerzitetska biblioteka „Petar Kočić”
Suzic, N. (2007) Primenjena pedagoska metodologija, Banja Luka: XBS
Yin, R. K. (1984). Case study research: Design and methods. Newbury Park, CA: Sage.