УЧЕБНИКОТ – НОВ ПРЕДИЗВИК НА МЕДИУМСКАТА ДИДАКТИКА

  • Снежана Мирасчиева
Keywords: учебник, печат, електронски, настава, средство, дидактика.

Abstract

Учебникот како наставно средство за работа на наставникот и ученикот е
доминантен медиум во наставата. Следејќи го техничко-технолошкиот развој, формата
во која се јавува значително се менува иако неговата намена, функција и цел остануваат
исти. Трудот во таа смисла го третира прашањето за современ учебник во двете форми,
печатена и електронска како нов предизвик на медиумската дидактика. Сосема јасна
е констатацијата дека печатениот и е-учебникот н треба да се спротивставуваат како
конкуренти, туку ќе бидат современи доколку ја следат современата воспитно-образовна
ориентација а квалитетни доколку обезбедат услови за потребните дидактичко-
методички вредности.

Downloads

Download data is not yet available.

References

[1] Bognar,L., Matijević,M.(2002). Didaktika. Zagreb: Školska knjiga
[2] Sawer,S.K.(2002).Electronic books:Their definition, Usage and Role in Libraries,
LIBRES:Library And Information Science Research,12 (2), retriviedMarch
2010. from http://www.libres.curtin.edu.au /libres12n2
[3] Stevanović, M.(2003). Didaktika. Rijeka,Digital Point
[4] Tolić, :M.(2009). Temeljni pojmovi suvremene medijske pedagogije, Život i
škola, br. 22 (2/2009.), god. 55., 97-103.
[5] Zujev, D.D. (1988).Školski udžbenik. Beograd:Zavod za udžbenike i nastavna
sredstva
Published
2020-11-02